onsdag 1 december 2010

Grattis-kort av Camilla




Detta helt underbara ljuskort fick jag av Camilla när jag fyllde år. Det är så somrigt och jag kände att det värmde så nu när det är så kallt... tänk det kommer bli sommar igen - bara 6 månader kvar!!! :)
.
Fast vinter är mysigt det med men i natt var det -17,6 på tredje våningen och det är 18,9 grader inomhus mitt i lägenheten vid en innervägg... och ändå har vi isolerat och hållit på för att försöka täta det som går. Ventilationen måste man ju ha lite så det inte blir imma på fönsterna men ja, kallt är det i vårt land nu.
.
Och därför värmer Camillas underbara kort extra med fjärilar och grodor (som jag är så förtjust i!) och jordgubbar och en humla också jättemycket.
Humlan är jätte-mjuk och så fin!!!
.
Och ni som gjort ljuskort med tändsticksaskar här innan vet ju hur det funkar och det fattade min man också, fast det tog en stund för mig... *rodnar* "Ja, men du drar ju ut tändsticksasken... blomman sitter ju på själva kortet... du får dra ut tändsticksasken...." Ja, ni förstår ju att det tog en stund innan jag kopplade och då tyckte jag det var en superbra idé som jag ju bara måste lifta  någongång!!! :)
.
Fick så fina pysselsaker med alla korten jag fick också men får visa dem längre fram. Är glad jag kan få ut foton på alla kort nu till att börja med. Och så kan jag berätta att det kommit ett brev från Lene till mig idag som jag går och tittar på och väntat med att öppna. Är så glad för det än om jag inte vet vad det är och det lyser upp så nu när vår ena lilla sjuka katt blivit sämre. Men hon ligger just nu och vilar med en varm vete-kudde så hon ser ut att mysa riktigt just nu i alla fall. :)
.
TUSEN TUSEN TACK CAMILLA OCH LENE SÅ LÄNGE FÖR ALLTIHOP!!!
.
Hoppas ni som tittar in har det så bra ni bara kan och
snart får en mysig pysselstund igen!
Massor med kramar
Busan

2 kommentarer:

Pernol sa...

Åh vilket fint tejluskort du har fått av Camilla! Håller med om att det är sommrigt och fint. Vi behöver lite föraning om vad som komma skall efter jul. :)

Ha det bra!
kramis Pernilla

Lena sa...

Superfint ljuskort kort du har fått av goa Camilla. Det är något att njuta av det. Hoppas det är någolunda hos er. Stor kram Lena