lördag 10 september 2011

Välkommen till oss ♥



Nu har jag äntligen lagt ut foton på vårt lilla hem! Det är lite bilder före och en del bilder efter att vi gjort om. Det lilla som inte än är klart får ni blunda för. Vågar inte vänta längre att göra detta jättejobb med foto att lägga ut på bloggen för hösten känns mer och mer i kroppen och till våren lär det inte se ut så här efter våra tre katters framfart hela vintern.

Så ni som är intresserade - i flikarna här uppe kan ni titta in och se hur vi har haft det och hur vi har det nu. Vad ni än tycker om det så hoppas jag åtminstone att ni tycker att det är bättre än innan vi gjorde om.

VÄLKOMNA IN!!! ♥
Massor med kramar
Åsa

5 kommentarer:

Lena sa...

Hejsan vännen!
tack för inbjudan hem till er. Jag har gått en vandring hos er nu. Hade det funnits en gilla knapp, så hade jag tryckt på den nu! Vilket otroligt jobb du har lagt ner för att visa oss runt. Snyggt blev det och absolut bättre än innan. Ha en fortsatt bra helg. Kram Lena

Gertrud sa...

Hej Åsa, tack för att jag fick hälsa på hos er. Jag är säker på att du hade bjudit på kaffe med dopp :) Ni har en jättemysig lägenhet, det ser så trevligt ut. Så fina tavlor du har broderat, det har jag aldrig provat och nu ser man inte lika bra som förr. Var nu rädd om dig och ha det skönt, kram Gertrud

Lene sa...

hej Åsa vännen!
Va kul att hälsa på hos Er! Jag tog en kopp kaffe och riktigt njöd!
Ha en skön söndag!
Kramizar från Lene

onkis sa...

Va fint ni har fått det,vilken skillnad innan och efter,
förstår att du sover bättre nu.
Må gott!

Marita Johansson sa...

Såå fiint det blivit väldig skillnad från förut.
Tack för att jag fick kika in hos er.
Kramisar