fredag 28 oktober 2011

Altheas julkorts-utmaning








Här är mitt bidrag till Altheas Mix julkorts-utmaning som har valfritt också denna vecka.  Hade ju sådan tur förra veckan och vann då med mitt julkort! Känner mig så lyckligt lottad!

Jul-stämpeln är från Stampavie och heter Christmas stocking. Text-stämpeln från Panduro. Det helt underbara mönsterpappert har jag äntligen vågat mig på att använda. Jag har fått det av en kär vän - tusen tack goa vännen - du vet vem du är!  ♥
Också braden har jag fått av en kär vän - tusen tack till dig med! ♥

Hoppas ni som tittar in har et så bra ni bara kan och 
snart får en mysig pysselstund igen!
Massor med kramar 

Åsa

9 kommentarer:

Pernol sa...

Åh vilket fint kort! Jag gillar när det är glitter på julkorten. :) Sött motiv.

Här blåser det och regnar nu. Jag ska flyttstäda i Martins lägenhet i helgen. Kanske blir det pyssel ikväll.

Ha en härlig helg!
kramis Pernilla

Gertrud sa...

Åh, vilken söt stämpel. Kortet är bedårande med detta fina papper. Jag önskar dig en skön hösthelg, kram Gertrud

Lena sa...

Åh vilket gulligt kort du har gjort igen. Stämpeln är ju jättesöt och det glittrar så fint om den. Fina papper har du med använt och snyggt dekorerat är det. Du vinner nog igen! ha en mysig helg. Kram Lena

Lena sa...

Hej igen!
Så bra att du berättade om pennan. Då vet jag det och kan testa någon gång. När det gäller att skicka in kortet, så har inte jag en aning. Jag är urdålig på engelska och har inte ens läst det där. Men jag kan inte tänka mig att det är något tvång! Ha en bra helg. Kram Lena

Annika sa...

Oj, vilket fint kort! Mysig stämpel! :)

/Annika

Unknown sa...

Jättefint kort vännen :) Stort Grattis till din vinst förra vecka kortet var ju superfint :)
Ville kika in och önska en trevlig helg / Kram kram

Carina sa...

Vilket gulligt kort med en helt ljuvlig stämpel. Ha det bra kram

Lisa-olsi sa...

Så mysigt kort med
jättesöt stämpel :)
Kram

Frida sa...

Åh, vilket gulligt kort! Stämpeln är ju ursöt! =)
Kram Frida