torsdag 20 oktober 2011

Christmas Challenge #11



Detta är mitt kort till Christmas Challenges #11 utmaning. Och skissen var jätterolig att följa! Man får inte visa skissen i sin blogg men titta in här och se både den och de underbara DT-korten och bidragen. 

This is my card for Christmas Challenges #11.  I had a great time with the lovely sketch!  Your not allowed to show the sketch in your blogs etc, but here you can see both the sketch, the wonderful DT-cards and the entrys.

Stämplar: Stjärnan från Forma Hantverk, text-stämplen följde med en gammal tidning och är gjord av Dulcie Jackson, och Penny Blacks katt som följer med "Holly day critters".
Har bara använd cardstock och för första gången provat en distress stickles. Denna i färgen "peeled paint".

Stamps: The star from Forma Hantverk, the text-stamp followed an old magasin and is made by Dulcie Jackson, and Penny Blacks cat from "Holly day critters".
I've only used cardstock and for the first time tested distress stickles. This one in the colour "peeled paint". 

Hoppas ni som tittar in har det så bra ni bara kan och snart får en mysig pysselstund igen!
Hope you soon get yourself a new cosy creative time again!

Massor med kramar
With love
Åsa


PS. Är det bara jag som har problem med Bloggers text-storlek? Denna är inställd på Normal men så stor som Stor var innan och Liten är pytteliten! Ja, hoppas ni har överseende så länge.

13 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

Vad du har gjort många snygga kort sedan sist och detta kortet är inget undantag:) Du er verkligen duktig nu för tiden min vän och jag gläds verkligen med dig ska du veta:)

Hoppas att du har det bra vännen och mår bra, tänker på dig ska du veta:)

Önskar dig en jättetrevlig dag och ha det bäst :) Var rädd om dig!!

Kramar från Lilla Inger vännen♥:)

Lena sa...

Vilket sött kort du har gjort. den är så söt den lille katten där han hänger och myser. Roligt att du är med i lite utmaningar tävlingar. Lycka till, hoppas du vinner. Kram Lena

Carina sa...

Jättefint kort, söt katt. Lycka till. Kram

Zw@@n sa...

Your card is lovely. The cat is so cute. Thanks for joining us at Christmas Challenges {with sketches}. Love, Wilma

onkis sa...

Vilken gullig katt,
och fint kort!
Kram.

Carol sa...

Lovely card, sweet image. Thanks for joining us at CCWS this time and I hope we see you again soon. Carol DT x

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig vännen:)

Å tusen tack vännen för besöket och orden hos mig blir alltid lika GLAD och det är alltid lika trevligt:) Vad GLAD jag blev att du tyckte om hatten och hattasken:)

Själv ska jag packa nu åker i väg till Italien i morgon med min kära Henrik i hela fyra dagar JIPPI :) Mys mycket mys :) Ser verkligen fram i mot det ska bli helt underbart:) Bara ta det lugnt och koppla av och rå om veranda :) Precis vad jag behöver efter denna jobbiga vecka !!!
STORT TACK för all din omtanke och att du tänker på mig det värmer mycket ska du veta:) Jag tänker ofta på dig med vännen och håller tummarna för dig att du har det bra och mår bra:)
Å en sak ska du veta att visar man godhet och snällhet med andra så får man det tillbaka:)
Jag ger bara tillbaka lite av allt som du ger till mig:)

Ha det bäst och ta hand om dig !!!

Trevlig fredag och helg på dig också vännen :)


Kramar från Lilla Inger vännen♥:)

P.S har meddelat dig receptet på facebook via ett meddelande till dig:) Hoppas du låter mig veta vad du / ni tyckte om ni testar på det!

Lisa-olsi sa...

Ett jättegulligt kort,
så söt stämpel.
Lycka till!
Ha en trevlig helg.
Kram Lisa

Lene sa...

Hej vännen!
Tack snälla för alla fina kommentarar!
Jättefint kort med en söt katt!
Idag känns det som jag är på G. igen, det har varit drygt och jobbigt. Man är ju inte 20 längre och det känns när man blir sjuk!
Ha en skön helg vännen!
Kramizar från lene

Lisan sa...

Hejsan, va skoj att du är så aktiv på både blogg, benen och pysslandet. Härligt Busan.
Jättefint kort som vanligt. Här knallar tiden på i full fart. Begriper inte var tiden tar vägen. <Ååhh är du aktiv på facebook med nu? Läste Ingers inlägg. Recept, mmm vad är det för gott. Blev lite nyfiken hi,hia
Ha en toppen helg vännen, kramis från Lisan

Nicole sa...

For et flott kort du har laget, Åsa. Liker veldig godt pusekatten og de små stjernene. Tusen takk for at du deltar hos Christmas Challenges {with sketches}. Jeg håper vi sees deg tilbake igjen nest gang!

Hilsen...

Gertrud sa...

Hej Åsa, gulligt kort med en busig katt :) Tack för dina trevliga besök hos mig. Ha en skön helg och var rädd om dig, kram Gertrud

Dina sa...

what a nice card thanks for joining us at ccws