lördag 24 december 2011

Julkort jag fått


Här kommer alla julkorten som jag fått av er goa vänner i år... blir så glad när jag tittar på dem för de är så fina och ni är så duktiga! ♥♥♥
Bara jag som måste be om ursäkt till Pernol, för jag har inte lyckats ta ett bra foto på hennes julkort, det gick bara troll i det och jag fattar inte varför. Detta är det bästa försöket och det är mycket bättre än många av de andra.



Av Gertrud


Av Lilla pyssel Inger




Av LenaJ


Av Pernol


Av Lisan


Av Pia/neu



Av Cattis



Av Lene


Av Lena BE

Skickar massor med tack-kramar 
till er som glatt mig så med dessa
helt underbara julkort! ♥♥♥

Önskar GOD JUL
till er som tittar in och 
hoppas ni har det så bra ni bara kan! ♥
Massor med jul-kramar! ♥
Åsa

1 kommentar:

onkis sa...

Oj, så många fina kort du har fått,kul!

GOD JUL!!!