onsdag 21 december 2011

Tack-tags





Här kommer tack-tagsen som jag gjorde efter att jag fyllde år. De blev väldigt enkla men ville inte det skulle ta evigheter innan de skickades ut så då fick det bli enkelt. Nu kunde jag skicka dem tillsammans med julkorten och det tog inte ens en månad. Fina Tilda här köpte jag för en del av det jag fick när jag fyllde år när vi var iväg och jag tycker hon är så söt! 
Tusen tack till vännen som jag fått den söta dekorationen av, tyckte den passade perfekt här! ♥
Är förkylt här än och funderar på bloggpaus, ser att några av er tagit det nu. Men känner inte jag är riktigt färdig än för i år så försöker komma igång igen här och längtar ju fortfarande efter att hälsa på er.
Tackar för alla er goa kommentarer och 
hoppas ni har det så bra ni bara kan och 
snart får en mysig pysselstund snart igen! ♥
Massor med jul-kramar
Åsa

2 kommentarer:

Lene sa...

Hej vännen!
Jag tycker det var jätteduktigt av dig att skicka ut tack tags, jag gjorde inget när jag fyllde!
Ha en Riktig God Jul och Ett Gott Nytt År!
Kram lene

Annika sa...

Jättefina tags! En rejäl produktion! ;)

Jag vill önska dig en God Jul och ett Gott Nytt År!

Kram Annika