tisdag 6 december 2011

Vinst , fler kort och presenter


Här kommer sista korten, presenterna och vinsten från Lena BE.... visar ALLT för det är så fina saker och kanske lite ögongodis till er som tittar in. Hoppas ni nu förstår precis varför jag blivit så överlycklig och överväldigad. Det är så mycket att ta in allt detta när vi annars lever väldigt lugnt och sällan träffar andra. Att så många tänker på en när man väl fyller jämnt är så överraskande och överväldigande men så klart: HELT UNDERBART!!! ♥♥♥♥♥♥
Kan inte nog tacka er alla!!! ♥♥♥♥♥♥



Av Pernol



Vinsten från Lena BE



Vinsten från Lena BE




Vinsten från Lena BE




Kort och present från min svåger med familj:











Kort och presenter från pappa och Ulla:











Kort och present från mamma och Bengt:







Kort och present från Ann och Oliver:


Kortet har Ann fått hjälp med att dekorera men när jag såg det fick jag så mycket idéer och ja, jag "flöt väll iväg" som det ofta blir då och lite frånvarande... *rodnar* Ni scrappare vet ju hur det kan vara när fantasin sätter fart! :)




Kort från svärfar med sambo:



Kort från min faster med man och deras barn/mina kusiner med respektive:





Kortet från svärmor och hennes man får jag visa en annan dag, för vi firade med dem för ett bra tag sedan nu samtidigt som gubben min fyllde, så det kortet ligger redan nerpackat. Men det var en riktigt glittrig clown på kortet och det spelade musik.

Som ni kanske läste så fick jag ett otroligt presentkort av goa pyssel vänner som jag har glädjen att handla för... men i några av dessa korten så fanns också slantar som jag redan handlat lite för när vi var iväg...bla mitt första lilla 8x8 album, ja, det är mitt alldeles första album förutom ett super-billigt som var felmonterat när jag väl kom hem med det så nu har jag bara det till kort jag gör... så det räknas ju inte! ;)
Jag har tänkt jag ska få tid och ork att göra några LO:s med foton från jag var liten och foton på familjen och släkten... Får se vad jag kan få till 2012... men lovar visa här om jag skulle lyckas komma igång.

Jag har också köpt på mig en hel del distressdynor nu och ser fram emot att få tid och ork att lära mig måla med dem också. Skulle vara så roligt att lära sig för de som kan får ju till det så himla snyggt. Valde på dessa dynor och promarkers men i och med att man kan både stämpla och måla med distressdynorna, och jag är osäker på om jag kommer få tiden och orken att lära mig måla med dem, så kan jag ju i alla fall stämpla med dem under tiden! :)  För en stresskänslig person som mig är det toppen! 

Skickar massor med tack-kramar till alla er som glatt mig så här mycket... det är en enorm upplevelse att fira 40 år när man har vänner och familj som tänker på en så här. ♥♥♥

Hoppas ni som tittar in har det så bra ni bara kan och snart får en mysig pysselstund igen!
Massor med kramar 
Åsa

6 kommentarer:

onkis sa...

Du har fått sååå mycket fint,va roligt.
Kram!

Pernol sa...

Åååh wow så mycket fint du har fått! Så snygga smycken. Grattis till vinsten!

Ha en bra vecka!
kramis Pernilla

Unknown sa...

Grattis till vinsten,
Stämpeln du har använt satt jag och gjorde ett kort med i går kväll.
Kram Elin

Lena sa...

Hej Åsa!
wow, vad mycket fint du har fått. Nu har du mycket att titta på och att pyssla med. Jättefina smycken du har fått. Så grattis till vinsten. Så roligt att du vann hos Lena. Ha det så gott. Kram Lena

Unknown sa...

Å så mycket fint :) Jättefina halsband allihopa :)
Vad roligt...
Önskar dig en bra dag min vän // Kram kram

Lena B E sa...

Hej Åsa!
Men åååh så mycket fint du har fått!! :)
Jättefina halsband, blommor mm.mm.
Jag läste längre ner om ditt val mellan pro markers eller distressdynor, och jag tycker att du valde helt rätt. Du kan göra såå mycket med distressdynorna som du inte kan göra med promarkers, och som du själv nämnde.. även om du inte lär dig färglägga med dom så har du stor nytta av dynorna till annat. På bl.a. TH blogg och på you.tube så tipsas det om hur man kan använda dynorna på olika sätt. Jag använder ofta mina distressdynor till att färglägga papperet, men inte stämpelmotiv för det har jag inte lärt mig. (har inte dom ambitionerna, jag har ju promarkers hihi ;)))
Ha en jättetrevlig tredje advent och helg och ha det så bra vännen! :)
Många kramar från Lena