måndag 12 mars 2012

Påsk-tag i Peeled paint



Här har jag lyckats göra klar en ny påsktag. Längtar efter våren nu så den fick bli i grönt. Det är distressen peeled paint som jag använt till grunden och Tilda with bunny som jag tycker är så söt. Tycker bara mer och mer om denna stämpel. Den är så rolig att färglägga också med den stora hatten.

Hoppas ni som tittar in får en mysig vecka! Här är jag helt lyrisk efter att underbara Loreen vann med Euphoria i lördags än. ♥ 
Massor med kramar till er som tittar in!
Åsa

10 kommentarer:

Carina sa...

Jätte fin tag,
Kramisar

Gertrud sa...

Vilken Påsk och vårkänsla i din tag. Den är så söt, jag gillar hatten. Snyggt med de lila bandet till. Helt rätt att Loreen vann. Ha det gott Åsa, kram Gertrud

Lena sa...

Hej Åsa!
Vilket fint tag du har gjort. Håller med om att denna stämpel är så söt. En av mina favoriter. Sedan att Loreen vann, är wow! Ha en bra vecka. Kram Lena

onkis sa...

Jättefin!
Va snyggt du har sytt runt stämpeln.
Må gott!

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

superfin tag och helt underbara färger som får en att tänka på våååren.....

Carina sa...

Underbar tag i vårens färger. Kram

Camillas Kreativa sa...

Jättefin tag och så söt stämpel :o)
Hoppas du har det bra, och vårkramar från mig :o)

Kramar
Camilla

smuulan sa...

Vilken fin tag, härliga vårfärger!
Kram!

Lisa-olsi sa...

Jättefin och söt tag :)
Ha en skön söndag.
Kram Lisa

Unknown sa...

En jätte fin påsk tag.
Kram Elin