måndag 2 april 2012

Påsk-tag i vintage photo


Här kommer nu den sista påsk-tagen för i år som jag kommer visa här på bloggen. Ännu en förkylning har slagit till men kvasten till Blåkulla är servad och på Blåkulla är förkylningar inte välkomna, så den får inte följa med! 

Har fått en så fin påsktag som jag hoppas kunna visa under påsken när jag blivit lite piggare, kan lova att den är värd att vänta på. ♥♥♥ 

Vi sess väll på Blåkulla!?! Kommer titta efter er i alla fall!
Massor med påsk-kramar till er som tittar in! ♥♥♥
Åsa

9 kommentarer:

Lena sa...

Hejsan vännen!
Ditt påsktag är så fint. Snygga färger på det. Klart att vi ses på Blåkulla. Krya på dig! Skitans förkylningar! Kram Lena

Lisa-olsi sa...

En snygg och gullig tag.
Hoppas du slipper förkylningen snart.
Syns på Blåkulla :)
Kram Lisa

onkis sa...

Det va en fin påsktag,mysiga färger.
Hoppas att din förkylning släpper snart.
Kram!

Pernol sa...

vilken jättesnygg tag du gjort! Nedrans förkylning också! Du har sån otur med det vännen. Klart vi ses på Blåkulla! :)

Ha en härlig Påsk! kramis Pernilla

Gertrud sa...

Hej Busan, jag som alltid är ute i god tid är redan på Blåkulla. När kommer ni, jag väntar på er? Hoppas ni har pysselgrejorna med er. Jag hoppas du kryar på dig, kram Gertrud

Marita Johansson sa...

Jättefin tag.

Kramis

Carina sa...

Snygg tag. Klart vi ses på Blåkulla. Krya på dig. Kram och Glad Påsk

Lene sa...

Hej Vännen!
Den känner jag igen!!! Den är väldigt snygg!!!
Vill önska dig en Glad Påsk vännen!
Kram Lene

Gurkiss sa...

Super fin tag du gjort :)

Såg du mig?! :)
Jag var på blåkulla *s*

Ha de gott och hoppas att du har en härlig påsk.
Kram Gurkiss