söndag 5 december 2010

Grattis-kort av Pernol




Detta underbra kort fick jag av Pernol när jag fyllde år och jag är så lycklig för det. Det hänger nu med alla de andra korten på min nya kort-upphängning i matrummet som jag ser från min pysselhörna. 

Jag har valt att försöka att inte kommentera alla de födelsedagskort jag fått för det blir så långa inlägg då - ni ser ju ändå alla detaljer hoppas jag och ja, bilder säger mer än 1000 ord säger man ju så hoppas det är så just nu. Fotona är lite mörka men hoppas ni ändå ser hur de ser ut för det är så underbart!
.
TUSEN TUSEN TACK PERNOL FÖR DETTA UNDERBARA KORT NÄR JAG FYLLDE ÅR!!!
JAG ÄR SÅ LYCKLIG FÖR DET OCH DU ÄR SÅ DUKTIG!!!
.
Skickar massor med varma vinter-kramar till er andra som tittar in!
Busan

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej vännen:)
Ja åhh så fint kort du med fått av Pernol.. Håller med om att de påminner om varandra..
Så tråkigt att jag missupfattat om Smulan :( förstår att det är tungt för er.
Ville bara kika in en snabbis..
Hoppas du är bättre från förkylningen, här är vi tyvärr fortfarande dålig..
Vinterkram från mig