fredag 12 augusti 2011

Sommarkort av Cattis


Detta helt underbara kort har jag fått av Cattis, hoppas ni kan se hur fint det är i härliga sommar-färger och med en så söt stämpel, ja, jag kan fortsätta hur länge som helst, tycker allt är så UNDERBART och jag är så lycklig för det!

TUSEN TUSEN TACK CATTIS-VÄNNEN ♥♥♥ VÄRMER SÅ ATT DU GLÄDJER MIG SÅ HÄR!

Här har jag börjat pyssla, går lite trögt men som alltid så gäller det att jag har mer tålamod än jag egentligen har. Hur som helst så är det helg igen och jag har åtminstone börjat på ett kort som jag hoppas ska bli ett bidrag till Lena BE:s utmaning med GLASS som tema, känns som det är också MITT tema, jag tycker liksom så många andra väldigt mycket om GLASS!

Så om jag skulle ta med tre saker till en öde ö så skulle GLASS få stå för en av de sakerna, tror faktiskt att det går att leva på i och med att det finns både blåbärsglass, jordgubbsglass, pärsonglass, ja, det bara måste ju vara åtminstone LITE nyttigt!
De andra två "sakerna" jag skulle ta med är självklara och den ena tänjer jag på "en sak" till att bli katterna, alla tre. Och den sista är ju så klart min man. Hur tufft det än kan vara ibland att få ihop vardagen när båda är sjuka, så är jag bara halv utan honom, och kärleken övervinner ju ALLT! Vilka tre saker skulle ni ta med!?!

I nästa inlägg hoppas jag ha ett kort jag gjort själv att visa här, är länge sedan nu men tack vare alla UNDERBARA kort jag haft den stora glädjen att få i sommar så har ni som fortsatt titta in till mig ändå haft vackra kort att njuta av. TUSEN TUSEN TACK TJEJER FÖR ALLA DE UNDERBARA KORTEN SOM LYST UPP HÄR I SOMMAR!!! ♥♥♥

Hoppas ni som tittar in har det så bra ni bara kan i helgen!
Här hoppas jag på en bloggrunda senare idag! 
Massor med kramar!
Åsa

4 kommentarer:

onkis sa...

Va roligt att få så fint kort i postlådan,
ha en underbar helg!!

Lena sa...

Jättefint kort du har fått. Så fina färger. Tre saker till en öde ö. Svårt att bara välja tre. Men sambon, kaffe och en båt så vi kan ta oss därifrån väljer jag. Ha en go helg. Kram Lena

Unknown sa...

Jätte fin post du har fått.
Kram Elin

Lena B E sa...

Hej vännen!
Åh vilket jättefint kort du fått!! :)
Det jättefina motivet med katten, passar ju dig kanonbra vännen. :)
Oj, oj, oj så himla snygg blogg du skaffat, :O kanonfint är det, sååå söta fåglar!! :)
Jag måste göra nåt åt min snart också, börjar lessna på den jag har nu och nåt nytt är alltid roligt.
Tre saker till en öde ö? svårt att bara välja tre saker men jag försöker... glass och gubben såklart, han måste följa med så han kan ro oss i land med den roddbåt som vi tagit med till ön. ;) Jag hade gärna tagit med katterna också men dom gillar ju inte vatten så dom får stanna hemma. hihi ;) Dom mår nog bäst hemma. :)
Hoppas du mår bra min vän och att du har en jättehärlig helg! Ha det bäst.
Många kramar från Lena