fredag 5 augusti 2011

Kort av Gertrud



Detta helt underbara sommar-kort fick jag av Gertrud för ett tag sedan nu, tycker det är så ljuvligt, och gillar detaljen med frimärkena och almanackan, ja, jag tycker om alltihopa jättemycket! 

Fotot är inte det bästa men jag kunde inte få till det bättre än så här, men hoppas ni kan njuta av det ändå. Det är ett jättefint matchande glitter i klänningen också och vi har njutit så mycket av detta kort här i sommar.

TUSEN TACK GERTRUD FÖR DETTA UNDERBARA KORT! Jag är så lycklig för det! ♥♥♥

Här har vi varit och badat för sista gången i sommar idag, för i eftermiddag kom regnet och när vi tittade på SMHI så såg vi att temperaturen ska sjunka de närmsta dagarna. Så bättre sluta bada medan det fortfarande är roligt innan det blir för kallt. Har inte haft en bättre badsommar på väldigt många år så det har varit riktigt ljuvligt och jag är så nöjd jag kan bli. Älskar man att bada ute så är man ju aldrig riktigt nöjd om det inte är sommar året runt, hi hi, och det lär det väll inte bli i första taget gissar jag.

Hoppas ni som tittar in har en fin sommar också och hoppas ni har det så bra ni bara kan!
Tusen tack igen Gertrud, det värmde så! ♥
Massor med kramar
Åsa

7 kommentarer:

onkis sa...

Va roligt att få så fint kort i postlådan,va snällt av din vän.
Ha en underbar helg trots regn.

Marita Johansson sa...

Ett jättefint kort .
Sådana kort får gärna hamna i min låda oxå ;)

Visst har det varit varmt och härligt badväder.
synd bara att regnet alltid har en tendens att komma lagom till helgen när man har börjat jobba igen
Kramisar

Unknown sa...

Jättefint kort även detta du fått :)
Härligt det låter med badningen, synd som sagt att det ska bli lite sämre väder nu..
Men å andra sidan så börjar ju jag att jobba på måndag igen, om hostan ger med sig förstås..
Tusen tack vännen för dina ord om våra rabatter i min blogg, ja jag blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet, vi får se hur det blir i vår när all kirshkål skall titta fram mellan stenarna ;)..Men jisses vilket jobb det var att hämta hem alla stenar från grusgropen där uppe i skogen..men skam den som ger sig hihi..
Hoppas du får en bra helg //Kram kram

Lena sa...

Hej på dig vännen!
Ett underbart kort du har fått av goa Gertrud. Alltid roligt att hitta så fin post i lådan. ja, sämre väder är visst på gång. Här är det i alla fall varmt idag. Men badkruka som jag är så har det inte blivit något utebad i år. Skillnad när jag var ung. Då badade jag mycket och länge. Ha en bra helg. Kram Lena

camillaskreativa sa...

Så fina kort du fått :o) Och såå fint du fått på din blogg :) :)
Sorry att jag är så dålig på att höra av mig, men jag är så sällan inne på min blogg och sen jag börjat jobba så hinner jag ingenting... suck.
Jag har ju varit sjukskriven och sen pluggat så jag har varit borta från arbetslivet såå länge och det känns... har ju aldrig jobbar heltid heller så det är mkt för mig, trodde jag skulle vänja mig men det kommer att ta tid. Är helt slut när jag kommer hem om kvällarna och på helgen får man återhämta sig. Inget kul liv, men vad gör man, man måste ju försörja sig. Sitter ofta och klurar på vad man ska göra för att livet ska bli meningsfullt även i arbetslivet. Tänk om man kunde få jobba som professionell scrappare... det vore väl nåt :o) och få betalt för det man tycker är kul.
Hoppas allt är bra med dig, och att du fått njuta av sommren :o)
Storkramar till dig...
från lilla mig....
Camilla

Lene sa...

Hej vännen!
Så fint kort du fått!
Skönt att du är piggare.
Kram lene

Pernol sa...

Oj jösses vilket jättefint kort du fått! Jag förstår att du blev glad.

Tack för att du vill vara med i min blogcandy! Lycka till!

kramis Pernilla