lördag 29 oktober 2011

Scraplagrets Halloween-utmaning



Här är mitt försök till bidrag till Scraplagrets Halloween-utmaning. Hoppas jag fått kriterierna rätt så jag får vara med. Här har jag också använt pyssel från den jättefina vinsten från Altheas mix julkortsutmaning. Banden, knapparna och "plopparna" från pennan kommer från vinsten.

Magnolias spök-stämplar är embossade med genomskinlig dyna med halogram glitterpulver för att få två diskreta spöken direkt på mönsterpappert från MME. Det är några år gammalt nu men tycker det är så fint. Bara svårt att fotografera när det är mycket svart men hoppas ni kan se ändå. Den krypande spindeln från Stämpelboden och den embossade hängande spindeln från Forma Hantverk och jag har köpt den hos Altheas mix
Orange stickles i spindlarna och paljetter på 3D kuddar i blommorna. Och ett svart sött hjärta som jag fått av en vän. ♥

Hoppas ni som tittar in har det så bra ni bara kan och 
snart får en mysig pysselstund igen!
Massor med kramar
Åsa

7 kommentarer:

Lena sa...

Hu, hu, buuuuu! Vilka fina halloweenkort du har gjort. Du har då verkligen fått till den rätta känslan med dom. Fina färger. Lycka till! Lördagskram från Lena

Carina sa...

Fint kort i härliga färger. Lycka till. Kram

Gertrud sa...

Ett härligt kort :) Visst är det kul att göra Halloweenkort? Jag har gjort några som jag skickar till några barn i min närhet. Gillar dina spindlar, kram Gertrud

Lene sa...

hej vännen!
Så härligt färgglatt kort. I år gör jag inga halloweenkort!
Ha en bra dag!
Kram lene

Lisa-olsi sa...

Coolt och gulligt :)
Ha en skön söndag.
Kram Lisa

Pernol sa...

Coolt och läskigt Halloweenkort! Snygga decos och gulliga spöken.

Kortet i inlägget under är gulligt med spökena.

Lycka till i utmaningen!
kramis Pernilla

Unknown sa...

Härligt halloween kort.
Kram Elin