tisdag 1 november 2011

Vinst hos Pojjo


Jag är så lycklig för jag vann Pojjos Bloggcandy! Det är så spännande för jag vet ju inte ens vad det är jag vunnit! Gissa om jag kommer vakta brevlådan som en hök-tjej nu, hi hi, jepp! Lovar visa vad det är så fort jag kan när det kommit. ♥

Detta kort försökte jag göra till Snojbi när hon hade sin utmaning. Men jag klarade inte få ihop det med skissen man skulle följa som var så fin och rolig. Så jag satte bara ihop detta och började på det andra som jag visat här innan och som jag kunde delta med.

Den underbara charmen och blomman plus stämpelmotiven liksom text-stämplen har jag fått av kära vänner - tusen tack till er! ♥

Det lila nätet köpte jag på Altheas mix med min julklapp. Ja, jag vet, jag har köp-stopp och jag har ännu långt till de 100 alster jag ska göra innan jag får handla. Men detta nät som kostade 1 krona tog jag undan från julklapparna jag ska få av gubben, tyckte det passade så bra här. 

Hoppas ni som tittar in har det så bra ni bara kan och
snart får en mysig pysselstund igen!
Massor med kramar
Åsa

8 kommentarer:

onkis sa...

GRATTIS till vinsten!
Och kortet är jättefint.
Kramiz.

Pysselbus sa...

Vad kul att hitta till en ny blogg!! Massor av härlig inspiration! Härligt med alla höstfärger här nedan!

Kram
Linda

Carina sa...

Grattis till vinsten, jättefint kort. Kram

Unknown sa...

Det förstår jag, jötte fint.
Stort Grattis.
Kram Elin

smuulan sa...

Superfint kort med härliga färger! Och grattis till vinsten, försår att du kommer att vakta på posten nu, hihi! Tusen tack för alla goa kommentarer, jag blir så glad!
Kramar!

Gertrud sa...

Mmmm, snyggt kort i lila, det kan inte bli bättre. Söt stämpel och snyggt med staketet. Åsa, jag tycker att du har blommat upp som kortmakare. Jag tror att du har förändrat din stil, eller? Det är som vanligt kul att hälsa på dig, vi ses snart igen. Kram Gertrud

pojjo sa...

HI hi jag har din påse här i hallen.. den postas i morgon så på måndag borde du få din vinst... :D

Morfen sa...

Grattis till vinsten! Kortet är ursött! Jag älskar Bildmålarnas stämplar, de ser så snälla ut och så gulliga. Tack för inspirationen. Kram!