måndag 25 oktober 2010

Utmaning hos Pernol tom 30/10




Det är nog ingen av er som brukar titta in till mig som har kunnat missa att Pernol har en utmaning i sin blogg eftersom hon haft mer än 10 000 besökare på sin blogg.

Skickar ETT STORT GRATTIS till dig här också, Pernol!

Hennes utmaning består i att göra ett kort eller en LO eller en alter. Vilket spelar ingen roll. Men det ska vara MINST en virkad blomma med i alstret. Vinnarna utses med hjälp av random.org. så desto fler alster du gör ju större vinstchans har du.

1:a pris är ett scrappaket innehållande:
6 st ark papper 30x30 cm med tillhörande ramar i vitt och creme
3 st ark med stickers bårder, fotohörn och tags
16 st brads i pastellfärger
16 st brads med ord
ett paket med blommor, knappar och fjärilar i rött och rosa

2:a pris och 3:e pris
är ett paket med virkade blommor, som på bilden ja fast många fler då, i olika färger.

Vill tacka här för det UNDERBARA kortet jag fick av Pernol idag med posten, ett sådant vackert kort med löv som jag sett henne göra och de är ännu vackrare i verkligheten.
Fick i veckan ett så vackert kort av Sussie också, det kommer foto på båda här så småningom så ni som tittar in här också kan njuta av dem.

TUSEN TUSEN TACK SÅ LÄNGE TJEJER - NI ÄR SÅ OMTÄNKSAMMA OCH DUKTIGA
OCH NI HAR GJORT MIG SÅ LYCKLIG!
Massor med höst-kramar
Busan

1 kommentar:

Lilla Pyssel Inger sa...

Nu är jag klar med mitt bidrag till Pernol sin utmaning så nu får vi se!
Å vad roligt för dig vännen att du fått så fina kort av Pernol och Sussie sådant värmer och gör en mycket GLAD:)
Hoppas allt är jättebra med dig och att du får en toppen dag och vecka:)
Ha det bäst och kramar i massor från lilla Inger vännen:)